![]() |
|
|
|||||||
| Blagues / Jokes Avez vous entendu une joke drôle (ou platte) que vous aimeriez partager? Racontez ! Did you hear a funny joke lately that you wish to share with everyone else? Please post it here. |
![]() |
|
|
LinkBack | Outils de la discussion | Modes d'affichage |
|
|
#1 (permalink) |
|
World champion
![]() Date d'inscription: novembre 2002
Pouvoir de réputation: 0 Reputation: 10
![]() Moto: CBR600RR *vendu* |
On behalf of Canadians everywhere I'd like to offer an apology to the United States of America. We haven't been getting along very well recently and for that, I am truly sorry.
I'm sorry we called George Bush a moron. He is a moron but, it wasn't nice of us to point it out. If it's any consolation, the fact that he's a moron shouldn't reflect poorly on the people of America. After all it's not like you actually elected him. I'm sorry about our softwood lumber. Just because we have more trees than you doesn't give us the right to sell you lumber that's cheaper and better than your own. I'm sorry we beat you in Olympic hockey. In our defense I guess our excuse would be that our team was much, much, much, much better than yours. I'm sorry we burnt down your white house during the war of 1812. I notice you've rebuilt it! It's Very Nice. I'm sorry about your beer. I know we had nothing to do with your beer but, we Feel your Pain. I'm sorry about our waffling on Iraq. I mean, when you're going up against a crazed dictator, you wanna have your friends by your side. I realize it took more than two years before you guys pitched in against Hitler, but that was different. Everyone knew he had weapons. And finally on behalf of all Canadians, I'm sorry that we're constantly apologizing for things in a passive-aggressive way, which is really a thinly veiled criticism. I sincerely hope that you're not upset over this. We've seen what you do to countries you get upset with. Thank you. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
World champion
![]() Moto: CBR600RR *vendu* |
Je l'ai mis dnas la section joke par qu'il y a un ton humoristique au texte ..mais comme tu dit ..la plupart c'est vrai !
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Apprenti
![]() Date d'inscription: mars 2003
![]() |
bon bon bon....faut croire qu'y a pas seulement les americains qui se font aller la trappe a propos des francais...c'est pareil de ce cote-ci. Dans le fond y'en a pas un qui est mieux que l'autre.
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Administrator
Pouvoir de réputation: 50 Reputation: 247
![]() ![]() ![]() Moto: CBR 929 |
Citation:
c deja assez une guerre avec l'iraq... commence pas une guerre avec les canadiens aussi la...
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Apprenti
![]() Date d'inscription: mars 2003
![]() |
"recommence pas avec ca toi"....qu'est-ce que "J'AI" commence??? (C'est pas moi certain qui a commence les posts sur les *beep* d'americains, et pas moi non plus qui a poste a propos de la belle niaiserie sur notre website) Je dit seulement que ceux qui font des jokes sur les americains sont tres mal places pour brailler quand les americains font des jokes sur les francais. Faut se regarder dans un miroir avant de juger les autres.
Je sais que ca donne rien de vous faire comprendre ca, mais quand j'en entend certains d'entre vous dire que Bush fait dur, pis vous etes meilleurs que les americains, ben ca vous met sur le meme pied d'estale que les americains. |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
World champion
![]() Moto: Kawa zx-6R |
Sans gouvernement ça serait la jungle !! La loi du plus fort !!
Et puis bush est un con, on peut pas dire le contraire... Moi ce qui me fait le plus chier c'est la mentalité de plusieurs américains (et dites pas que c'Est pas vrai làààà) qui dit : WE ARE U.S. CITIZENS, GOD IS WITH US... |
|
|
|
![]() |
| Liens sociaux |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| Ski in Dubai, United Arab Emirates | ocram | Photos | 32 | 14/12/2006 18h54 |
| 0.90 USD - L'importer des States??? | Yoshi | Motosports / Sportbikes | 16 | 09/05/2006 01h36 |
| from united kingdom | Fullthrottle | Videos | 0 | 18/12/2004 11h45 |
| Magog par les states | Ziguy | Motosports / Sportbikes | 2 | 18/06/2004 10h32 |
| Importer CBR 250 RR des States !!! | Baby Blade | Motosports / Sportbikes | 2 | 04/10/2003 12h29 |