![]() |
|
|
|||||||
| Blagues / Jokes Avez vous entendu une joke drôle (ou platte) que vous aimeriez partager? Racontez ! Did you hear a funny joke lately that you wish to share with everyone else? Please post it here. |
![]() |
|
|
LinkBack | Outils de la discussion | Modes d'affichage |
|
|
#1 (permalink) |
|
World speed record
![]() Date d'inscription: mai 2007
Pouvoir de réputation: 7 Reputation: 690
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Moto: SV650sK6 Édition Matante |
1. Excuse me! . => Eille !
2. I don't believe it. => Ben wéyon don 3. What's new? => Pis ? 4. Check that out. => Garsa 5. Look at her. => Gar ladon 6. Look at him. => Gar lédon 7. Do you believe me? => Tume crétu ? 8. Do you think I care? => Quessé tu veux ksamfasse ? 9. Only => Yinque 10. With that? => Aickssa ? 11. Me and You => Moé pis Toé 12. I'm gonna yell at him. => M'a y parler dans l'casse 13. I'm gonna beat him up. => M'a yarranger a face 14. I'm gonna beat him up. => M'a ty crisser'n'volée 15a. You're kidding me! => Vadontoé ! 15b. You're kidding me! => Vadonchier ! 16. It stinks. => Ostid'câlisse 17. I was scared. => Jé eu a chienne 18. Get out of there. => Aute toé d'la 19. Get out of here. => Décâlisse d'icitte 20. What are you doing? => Kessé tufai ? Cosse tufai ? 21. I 'm spaced out. => Chudanlune 22. Right there => Drette la 23. Don't go out of your way => Bawde toézempa 24. Let's say => Mèton 25. Can you believe it? => Tatu d'javusa ? 26. Move your ass! => Anweille ! 27. It looks that way => Sadlairasah 28. I tell you => Chtedi 29. I am so confused => Chtout fourré 30. I am so tired => J'cogne dé clous 31. Look at that guy => Tchek moélédon 32. A lot of trouble => Un chârdemarde 33. It's because => Stackôse ke 34. Anyway => Antéka 35. That's enough => Stacé 36. See you later => Motte woère talleur 37. Relax! => Cammtoué ! 38. Damn! => Viarge ! 39. She's crying => A brâille 40. Make believe => S'fairacraire 41. I'm in trouble => shu dans marde 42. This is it => Datsitte
![]() ... Need I say more? www.operationescargot.info Unique! That's what you are,you stand under no description .You build your life your way.You are loved and hated but you don't care.You do it because you want to.You are free and happy! |
|
|
|
![]() |
| Liens sociaux |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| nouvelle belgo-québécoise | woodyvill | Nouveaux membres / New members | 41 | 29/04/2008 10h28 |
| La nouvelle étoile de la pop québecoise : Philippe Lalanne | chaosExpanding | Videos | 14 | 29/03/2007 22h21 |
| Nouvelle sensation de la pop Québecoise : Philippe Lalanne | chaosExpanding | Videos | 0 | 26/03/2007 14h30 |
| Nouvelle sensation de la pop Québecoise : Philippe Lalanne | chaosExpanding | Videos | 0 | 26/03/2007 14h06 |
| Batman version francaise et québécoise ? | voltaire | Videos | 3 | 15/06/2005 16h21 |