![]() |
|
|
|||||||
| Blagues / Jokes Avez vous entendu une joke drôle (ou platte) que vous aimeriez partager? Racontez ! Did you hear a funny joke lately that you wish to share with everyone else? Please post it here. |
![]() |
|
|
LinkBack | Outils de la discussion | Modes d'affichage |
|
|
#1 (permalink) |
|
Stunter
![]() Date d'inscription: août 2007
Pouvoir de réputation: 0 Reputation: 14
![]() Moto: Suzuki Katana 600 2004 |
In court the other day there was a case regarding the custody of a small child.
The judge asked the boy, "do you want to live with your mother?" He replied, "No I don't want to live with her because she beats me!". The judge then asked, "Do you want to live with your father?" The boy stated, "No he beats me too." Finally the judge asked, "where do you want to live?" The child responded, "I want to live with the Montreal Canadiens!". The judge asked, "Why do you want to live with the Montreal Canadiens?" The boy exclaimed, "Because the Montreal Canadiens don't beat anybody!"
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Stunter
![]() Date d'inscription: avril 2009
Pouvoir de réputation: 0 Reputation: 10
![]() Moto: The best green bike in the world! |
j'en ai une sur les canadiens aussi:
price a essayer se ce suicider, y c'est placé devant un train et il y a passer entre les jambes ![]() je l'enleverai si vous la trouver trop vulgaire mais moi je l'ai rit |
|
|
|
![]() |
| Liens sociaux |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| Achetons le canadiens | martin2006 | HORS SUJET / OFF TOPIC | 12 | 25/03/2009 00h20 |
| Jokes sur les Canadiens | HellCrow | Blagues / Jokes | 2 | 12/02/2009 17h13 |
| Ma Z1000 fan des Canadiens | daymz | Photos | 27 | 23/04/2008 11h07 |
| Billets Canadiens :) | exotik | Autre (À vendre ou recherché) | 0 | 27/04/2006 19h47 |
| Billets Canadiens | Stoppo | Autre (À vendre ou recherché) | 7 | 23/04/2006 12h23 |