![]() |
|
|
|||||||
| Motos (À vendre ou recherchées) Si vous voulez vendre ou recherchez une moto, affichez la ici. Personne ne peut vendre un service dans cette section. Uniquement des produits. If you have a motorcycle for sale or needed, check out this section. No one can sell a service in this section. Only products. |
![]() |
|
|
LinkBack | Outils de la discussion | Modes d'affichage |
|
|
#1 (permalink) |
|
Apprenti
![]() Date d'inscription: juin 2004
Pouvoir de réputation: 0 Reputation: 10
![]() Moto: Honda CBR900 |
RACE bike Suzuki GSX R 600 98 a vendre.
Full fairing et tank neuf et peinturer, 2 disques avant et pads neuf, Pneus neuf(pilot sport), . tres bon bike de track. $2,700.00 photos disponible par email James RACE bike Suzuki GSX R 600 98 for sale New full fairing and gas tank freshly painted, 2 new front discs and pads, brand new tires(pilot sport), Very good track bike. $2,700.00 Pictures available by email James |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Apprenti
You could but then you should consider buying a new bike instead cause the lights and wires aren't there anymore, its really a race bike. I wouldn't even consider it if I were you.
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Squid
![]() Date d'inscription: avril 2003
Pouvoir de réputation: 7 Reputation: 17
![]() Moto: Recherche une Buell XB9S/XB12S et/ou bike de track |
Citation:
Est-ce que tu peux me email les images svp ? Merci ! |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Apprenti
Le moteur est tres bon, j'avais changer les plugs mais j'ai du remettre les anciennes car elles n'etaient pas pareils. Les carburateurs devraient etre nettoyer, je n'ais pas vraiment rouler avec cette annee et je trouve qu'il semble "boquer" a 7000 rpm.
J'ai aussi une chaine(dans sa boite) et un sprocket avant |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Apprenti
I got this bike a couple of years ago and I didn't get any title. There is a way to have it registered but it would be a rebuilt or something. One would need to check with the Regie.
Give me your email and I'll send pics to you. Or if anyone can tell me how to post them here. James |
|
|
|
![]() |
| Liens sociaux |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| Bike crash on Pinks (not even a race) | 5 Type | Videos | 13 | 09/03/2007 12h04 |
| Pocket bike race soon????? | boozy | Pocket Bikes | 0 | 27/12/2005 18h23 |
| 1995 Cbr600 F3 Race Bike | racerdude413 | Motos (À vendre ou recherchées) | 5 | 24/12/2004 14h55 |
| Kawa ZXR400 2K5 Race Bike | RickRR | Photos | 8 | 14/09/2004 17h51 |
| Recherche Race bike! | labombarde | Courses et Coureurs / Races and Racers | 6 | 15/07/2004 10h32 |