![]() |
|
|
|||||||
| Motosports / Sportbikes Cette section est pour parler des motos sports en général ou pour n'importe quoi qui est relié aux motos sportives (équipement, etc.). This area is made for discussing sportbikes in general or anything sportbike related (clothing, etc.). |
![]() |
|
|
LinkBack | Outils de la discussion | Modes d'affichage |
|
|
#1 (permalink) |
|
Apprenti
![]() Date d'inscription: mai 2004
Pouvoir de réputation: 0 Reputation: 10
![]() Moto: Yamaha R6 |
Bonjour a tous,
après une petite disparition du site, me voici a nouveau. Pour ceux qui ne le savent pas, je viens de déménager de Montréal pour aller vivre a Toronto (a cause de ma job). La premiere chose que j'ai remarqué c'est qu'il n'y a pas beaucoup de belles motos a Toronto. Je n'avais pas compris pourquoi jusqu'a ce que je découvre le cout de ma prime d'assurance pour ma R6 2003: 2,800$!!! Alors me voici dans une nouvelle ville a rider ma moto tout seul... Si il y a des gens de Toronto ou des environs qui veulent rider, svp me le dire!!! I think some guys from Niagara Falls offered me to visit the peninsula over there?
|
|
|
#3 (permalink) |
|
World champion
![]() Date d'inscription: novembre 2002
Pouvoir de réputation: 9 Reputation: 43
![]() Moto: DRZ400SM |
Va aussi ici: http://www.sportbikes.net/
Y'a plein de monde de Toronto la aussi. Sa coute chere vivre a Toronto hein??? Les maisons sont vraimant cheres la bas, les apparts aussi. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Apprenti
![]() Date d'inscription: juillet 2003
![]() Moto: 2002 Yammy R6 |
by far the best site for toronto riders: www.gtamotorcycle.com
very friendly, all kinds of bikes and beautiful bikes too!! where in T.O. are you? Kev |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Apprenti
![]() Date d'inscription: mai 2004
![]() Moto: Yamaha R6 |
For now, I'm setup in a temporary housing by my employer... I'm on Yonge and Queensquay.... sweet!
I can't wait to take out my bike for a nice ride... for now, I've only used it to go to work when its nice out (man, the weather kinda sucked for a couple weeks!) gtamorotcyle: I'm definitely going to check that site out... When do you guys ride? any time? or are there special nights, like in Montreal? |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
World champion
![]() Date d'inscription: novembre 2002
Pouvoir de réputation: 9 Reputation: 43
![]() Moto: DRZ400SM |
My in-laws use to live in Mississauga, I wonder if you guys have any good twisties to ride over there? I was staying in town so I never really saw any roads outside the city.
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Apprenti
![]() Date d'inscription: juillet 2003
![]() Moto: 2002 Yammy R6 |
the most popular thing is the week end ride to forks of credit and rattle snake point and hockley valley: plenty of nice curves
come by every monday night (8pm or so) at Dairy Cream Mississauga Cawthraw and Lakeshore kev |
|
|
|
![]() |
| Liens sociaux |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| PanHandling in Toronto | Babygirl | Blagues / Jokes | 2 | 28/06/2007 04h51 |
| An Evening in Toronto | HRC-E.B. | Photos | 8 | 30/04/2007 22h34 |
| Hello From Toronto, ON | myko | Nouveaux membres / New members | 7 | 21/08/2006 13h52 |
| Toronto Caribana | Kev.Sv | Activités / Activities | 0 | 31/07/2006 16h31 |
| Salon de Toronto | Dady | Motosports / Sportbikes | 35 | 07/12/2005 00h30 |