![]() |
|
|
|||||||
| Nouveaux membres / New members Dans cette section vous pouvez souhaiter la bienvenue aux nouveaux membres. Si vous êtes un nouveaux membre vous pouvez nous parler de vous ici. Here you can welcome all the new members. If you are a new member you can introduce yourself here. |
![]() |
|
|
LinkBack | Outils de la discussion | Modes d'affichage |
|
|
#1 (permalink) |
|
Stunter
![]() Date d'inscription: mai 2005
Pouvoir de réputation: 0 Reputation: 10
![]() Moto: Triumph Sprint ST 1050 |
Hello, I just wanted to say hey to all you M4E peeps.. I've been browsing the site for a few days now and like what I've seen so far. So, I hope to get to know some of you a little better... and if you see a green ZRX out there... please don't look at me funny, it's really not a GPZ.. lol...
/wave and act natural |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Stunter
eh ouain, je parle le Francais aussi, mais mon Francais ecrit est peut-etre le pire sur cette site... pas de blagues, c'est vraiment pourrit.. Alors je veut simplement dire un bon "SALUT" au monde de M4E, et j'espere de vous rencontrer bientot.. peut-etre Mercredi soir?... j'connais Laval tres bien.. j'ai ete elever la bas.. lol, et LaSalle.. bon.. je reste la presentement.. tous pres de Scratch...
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Stunter
Haha.. that's true.. I got no excuse other than I work at 5am on Wednesday.. lol.. but for sure I"ll pass by the Bike night tomorrow...
|
|
|
|
![]() |
| Liens sociaux |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|