![]() |
|
|
|||||||
| Nouveaux membres / New members Dans cette section vous pouvez souhaiter la bienvenue aux nouveaux membres. Si vous êtes un nouveaux membre vous pouvez nous parler de vous ici. Here you can welcome all the new members. If you are a new member you can introduce yourself here. |
![]() |
|
|
LinkBack | Outils de la discussion | Modes d'affichage |
|
|
#1 (permalink) |
|
Apprenti
![]() Date d'inscription: février 2008
Pouvoir de réputation: 0 Reputation: 10
![]() |
Hello All,
My written french is so bad, I am going to say hi, and then use the translator! Basically, I am looking to buy a Sv1000 or a FZ1 for this or next season. but I am having trouble locating a few goodones. Other then this site (obviously) and Lespac.com are there any good forums or trade sites that has a good buy and sell section? I am going to the montreal bike show and hope to get a decent amount of info, but I figure I would ask the guys'n'gals on the street. please and thanks. ------------------------------- Bonjour tous, Mon français écrit est tellement mauvais, je vais dire salut, et ensuite utiliser le traducteur! En gros, je cherche à acheter un Sv1000 ou un FZ1 ou pour cette prochaine saison. Mais j'ai de la difficulté à repérer quelques goodones. Autres puis ce site (évidemment) et Lespac.com y at-il de bons forums ou sites de commerce qui a une bonne section vous pouvez acheter et vendre? Je vais le montrer montreal vélo et de l'espoir d'obtenir un montant décent de l'info, mais je figure Je voudrais demander à la guys'n'gals dans la rue. S’il vous plaît et merci. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
12 O'clock
![]() Date d'inscription: juin 2005
Pouvoir de réputation: 17 Reputation: 472
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Moto: DRZézette SuperMopette |
Check with Mr.Happy on the forum.
I think he still sells his Red Cherry FZ1. I want 100$ for the hint Mr.Happy if you sell it to him ! |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
World speed record
![]() Date d'inscription: février 2007
Pouvoir de réputation: 6 Reputation: 322
![]() ![]() ![]() ![]() Moto: N'a pu, je roule celle de ma femme à place :D |
Welcome aboard
Don't worry if you can't find the right deal right away, most sellers usually posts their bikes closer to the beginning of the season |
|
|
|
![]() |
| Liens sociaux |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| New Member | Gsx 600 | Nouveaux membres / New members | 10 | 23/10/2006 22h48 |
| New member ! | KriOGeNiKz | Problèmes Mécaniques / Bike Problems | 2 | 26/08/2006 12h05 |
| No_Use_ new member | No_Use_ | Nouveaux membres / New members | 19 | 21/06/2006 16h10 |
| Une new member! | SkaBaRNak | Nouveaux membres / New members | 32 | 05/05/2006 09h32 |