M4E

Précédent   M4E > Autre / Miscellaneous > Photos

Photos Veuillez mettre vos photos dans cette section. Please post your pictures in this section.

Réponse

LinkBack Outils de la discussion Modes d'affichage
Vieux 09/02/2006, 12h50   #1 (permalink)
World speed record

Pouvoir de réputation: 0

Moto: YAMAHA Graves R1 ... 153.7 rwhp

Par défaut Girl fall off the bike at 100mph ....

here is her myspace account I was looking at her pictures and what not

http://www.myspace.com/brit2morrow

Thats' her message :

Tursday, November 24, 2005

What it's like to almost die...
Current mood: content

Well, if you really wanna know what it's like, I mean REALLY, I can describe the pain, the thoughts, the emotions, what its like to smell a pool of your own blood... but you'll have to ask me personally, because I won't write my memories of the accident in a blog.

I want to say thank you to everyone who wrote me or called or even stopped by the hospital. I truly believe it helped me recover faster, and it is the reason I am home now and almost normal again (with all my clothes on).

For those who have no idea what I'm talking about, I was in a motorcycle "accident" on September 25th. I say "accident" because it wasn't a crash at all, more of a bad dream come true.

Here's the jist of it: I was a passenger on my friend Sean's GXSR 750, we were going WAY fast on highway 550 (that means about 120mph), and my helmet visor flipped open, making me instantly un-aerodynamic, and ripping me off the back of the bike. I tumbled 522 feet down the highway and slid to a stop across the yellow lines at mile marker 8. The guy riding behind us said I looked like a bag of trash rollin' down the highway, and he had to swerve to avoid hitting me. I ended up on my stomach, with my right arm pinned underneath me and my left arm extended out onto the road. My clothes were shredded, my helmet was fucked, and my shoes were gone... they had all been claimed by the cement. My injuries included, but were not limited to, 50 percent body coverage of third degree "pavement" burns , which we lovingly call "road rash." To get an idea of what this means, some of my bones, tendons, and even internal organs were exposed in several places, and chunks of muscle and skin were completly missing. I lost half of my left breast (which I still am sad about). I also dislocated my right big toe and severed all the tendons in my left pinky finger. However, I didn't break any bones whatsoever. This is probably because I let myself go limp, as I just wanted to die while I tumbled on the cement. The ambulance arrived 45 minutes later because we were out in the middle of nowhere (Indian Reservation!). Once the Paramedics realized the extent of my injuries, they called the helicopter out and flew me to UNMH, where I stayed until just yesterday. So, after 8 surguries and 2 long months in the hospital, I am happy to report that I am home and alright. But, I did have to learn to walk again, and my scars will never go away, and many scars I do have. As of now, I look pretty gross under my clothes, but my pretty face survived.

Of course, I do not regret getting on the bike because you never know when something like that could happen. It was a Sunday drive, and I was sober when I chose to ride. Nothing could have changed what happened or even warned me about the problem with my helmet. I only hope that poor Sean has stopped blaming himself and that he comes with me to Vegas for my birthday. It's amazing what you can learn about a person if you simply fall off their motorcycle.

So, to wrap up this little novel of mine, this is what I am thankful for today:

1. That God didn't listen to me that day when I asked him to let me die.

2. That I am recovering and will eventually walk again on my own.

3. That my helmet held up long enough to save my face because I am still gorgeous!

4. And of course, to have so much love and support in my life from all my friends and family.

Happy Thanksgiving!
Vieux 09/02/2006, 12h59   #2 (permalink)
World champion

Moto: Déjà eu SV650S et GSXR600 mais à na pu !!

Par défaut

Je reste toujours bouche bée...attristée et boulversée quand je lis des histoires semblables ou vois des photos comme celle ci .

Elle est courageuse ....
Miss Kat est déconnecté   Réponse avec citation
Vieux 09/02/2006, 13h06   #3 (permalink)
World speed record

Moto: CBR900rr 1999

Par défaut

Citation:
Envoyé par Miss Kat
Elle est courageuse ....
Ou pas vite vite, ou son cuir était VRAIMENT pas épais
Miss Landry est déconnecté   Réponse avec citation
Vieux 09/02/2006, 13h08   #4 (permalink)
World champion

Moto: Déjà eu SV650S et GSXR600 mais à na pu !!

Par défaut

Citation:
Envoyé par Miss Landry
Citation:
Envoyé par Miss Kat
Elle est courageuse ....
Miss je t'invite à lire ceci.....

http://blog.myspace.com/index.cfm?fu...B5CB6016522321

C'est cette jeune femme qui la écrit....
Miss Kat est déconnecté   Réponse avec citation
Vieux 09/02/2006, 13h10   #5 (permalink)
Stunter

Moto: BUSA

Par défaut

NO LEATHERS
speedfreak est déconnecté   Réponse avec citation
Vieux 09/02/2006, 13h12   #6 (permalink)
12 O'clock

Pouvoir de réputation: 12
Reputation: 135 HoneyD will become famous soon enoughHoneyD will become famous soon enough
Par défaut

La première chose qu'elle dit c'est : First of all, no one DESERVES to fall off a bike that fast, no matter how new they are to riding, stupid they are being on the bike, or whatever mistakes they are making at the time. What every fellow rider DESERVES is respect from you, from me, and from the rest of the sportbike world. I ask for nothing more than respect, it's not a huge request.

Apprendre de ses erreurs ... un peu rude comme leçon dans son cas !
Elle est effecitvement courageuse parce que moi je capoterais ! Ça cicatrise très mal des brulures comme ça.

(¯`·._.•.o°•. [ H o n e y ] •·´¯°•°o._.·´¯)
HoneyD est déconnecté   Réponse avec citation
Vieux 09/02/2006, 13h13   #7 (permalink)
Moderateur

Pouvoir de réputation: 20
Reputation: 507 Dedmann is a glorious beacon of lightDedmann is a glorious beacon of lightDedmann is a glorious beacon of lightDedmann is a glorious beacon of lightDedmann is a glorious beacon of lightDedmann is a glorious beacon of light

Moto: Une Moto en voie de disparition

Par défaut

moi ce que j'essaie de comprendre c'est comment une visiere qui s'ouvre a cause du vent peut te faire basculer a ce point sur une moto!

pis comme Miss Landry as ecris y'avais vraiment pas beaucoup de cuir de bonne qualitéee sur elle pour faire autant de dommages!

mais mes sympathies quand meme!

bon je viens de lire un peu son blog!

qu'on en tire profits de sa mesaventure!
Dedmann est déconnecté   Réponse avec citation
Vieux 09/02/2006, 13h13   #8 (permalink)
12 O'clock

Pouvoir de réputation: 14
Reputation: 163 RdKetchup has a spectacular aura aboutRdKetchup has a spectacular aura about

Moto: 1988 Yamaha FZR400-600 frankenstein

Par défaut

J'allais dire après avoir lu le premier post qu'elle semblait pas avoir réalisé qu'avoir porté du cuir elle n'aurait probablement rien, mais en lisant son autre post dans son blog elle semble l'avoir finalement compris.
RdKetchup est connecté maintenant   Réponse avec citation
Vieux 09/02/2006, 13h14   #9 (permalink)
World champion

Moto: ZX-9R 2K3

Par défaut

Citation:
Envoyé par Miss Landry
Citation:
Envoyé par Miss Kat
Elle est courageuse ....

Je vois cette histoire simplement comme un gros manque d'expérience de sa part, mais c'est pas nécessairement de sa faute.

Lorsque j'ai une/un backseat je juge leur expérience avant de rouler 120 mph. Je roulerais jamais cette vitesse avec ma copine pcq les chance sont que je la perdrait aussi de la même manière.

Si elle était habitué et expérimenté sur une moto ça lui aurait jamais arrivé, elle a du lever le tête ou se tourner la tête pour que sa visière ouvre ainsi et en plus elle se tenait pas fort fort ...
Chubien est déconnecté   Réponse avec citation
Vieux 09/02/2006, 13h25   #10 (permalink)
World speed record

Moto: CBR900rr 1999

Par défaut

Citation:
Envoyé par Miss Kat
Citation:
Envoyé par Miss Landry
Citation:
Envoyé par Miss Kat
Elle est courageuse ....
Miss je t'invite à lire ceci.....

http://blog.myspace.com/index.cfm?fu...B5CB6016522321

C'est cette jeune femme qui la écrit....
Miss, sans rien enlever à sa détermination, je suis tombée 2 fois en moto à ma première saison (une a ±130 et l'autre à ±140) à peine légale à rouler toute seule, des erreurs de squid, de newbie, de whatever comment tu voudras appeler ca. HEUREUSEMENT, Je portais un kit de cuir complet les 2 fois et mes bottes (jme disais : jespère que le monde ont pas raison, mais des fois que ca serait vrai le "2 kind of drivers"...). Eu un accident d'auto, okay, c'est pas des brûlures, mais j'en ai aussi bûché et je suis la seule personne a qui j'en ai voulu, j'aurais pas du la dépasser la maudite sâbleuse, mais cette fille la, dit plutôt "it was meant to be" Je sais ce que c'est de réapprendre à marcher... mais aussi de réapprendre à manger, a parler, à écrire, à boire, etc.

Liens sociaux

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages