![]() |
|
|
|||||||
| Supermotards, Hors-route (Off-road) Cette section est pour parler des motos supermotards ou hors-route en général. (équipement, etc.) This area is made for discussing supermotards, off-road bikes or anything related to them (clothing, etc.). |
![]() |
|
|
LinkBack | Outils de la discussion | Modes d'affichage |
|
|
#12 (permalink) | |
|
World champion
![]() Date d'inscription: avril 2008
Pouvoir de réputation: 3 Reputation: 58
![]() Moto: J' M le SM :P |
Citation:
a new campione del mondo is borned Go Go Go ........ and teach him he MUST never give up !!!!!!! and all his dreams will become true ..... |
|
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
World champion
![]() Date d'inscription: juillet 2008
Pouvoir de réputation: 2 Reputation: 37
![]() Moto: Kawa Vulcan 500 LTD |
Oui et automatique ...vraiment sharp a regarder aller!
200 pieds en zigzag les premieres secondes et les voila partis a courser....trop drole Meme que mon gars et une fille se sont retrouves dans le champ parce qu'il voulait pas la laisser passer ... pis y reviens en me disant "jvoulais etre le derner sorti de la piste....pis ca a meme pas fait mal a mes pieds quand la moto est tombee sur ma botte" |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
World champion
Citation:
Will do Will teach him that and to believe in himself and to go for what HE LIKES!!!!! Then all the hard work becomes pleasure right Actually he was scared before getting on but I told him he had a "once in a lifetime chance" to do this. Told him I had years ago a "once in a lifetime chance of throwing the first ball at an EXPOS game" the year they almost went to the World series. Told him at the time I was scared sh...of missing in front of 40,000 people but I did take on the challenge anyway and succeeded....Today if I had chickened out and said NO I would have had regrets.....but I did it and I am very happy I did! Jump, someone told me, ...there is ALWAYS a net!
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | ||
|
Contributeur
![]() Date d'inscription: avril 2008
Pouvoir de réputation: 4 Reputation: 547
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Moto: Kawasaki ZZR600 |
Je connais le sentiment que tu as, j'ai vécu ca la semaine dernière...
Et si j'avais les moyens, en ce moment, j'aimerais bien l'envoyer sur la piste... Citation:
Citation:
|
||
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
World champion
Citation:
Beaucoup plus que des $$$ pour l'envoyer sur la track N'oublie jamais ca Cath L'autre Cath xx |
|
|
|
|
![]() |
| Liens sociaux |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| Question existensielle pour la relève ! | DaNmIxX | Motosports / Sportbikes | 21 | 01/04/2009 11h49 |
| La releve.... | mpcv2000 | Videos | 5 | 12/12/2008 21h22 |
| La relève ! ! Nouveau membre. | Mike123 | Nouveaux membres / New members | 20 | 06/05/2008 18h16 |
| La relève | LuckyLuc | Blagues / Jokes | 2 | 04/07/2007 03h27 |
| De la releve dans l'AMA | LuckyLuc | Courses et Coureurs / Races and Racers | 2 | 22/08/2005 11h53 |